Fri frakt over 799,- | tlf. 474 77 998
Filters
Søk

Ofte stilte spørsmål

Jeg vil bytte, returnere eller reklamere på en vare. Hva gjør jeg?   

Les mer om det under "Frakt og retur" eller klikk her 

 

Jeg får ikke rabatt når jeg bruker velkomstrabattkoden. Hva gjør jeg?

Det kan være flere ulike grunner dersom du ikke får rabatten i kassen, etter å ha skrevet inn rabattkoden du har fått tilsendt. Sjekk over punktene nedenfor:

1. Sjekk at du har skrevet riktig og se over store/små bokstaver

2. Se over om ett/flere av produktene ikke er kvalifisert for rabatten. Dersom et produkt allerede er nedsatt, eller er ekskludert fra rabatten (gjelder Blæst), vil ikke rabattkoden fungere på de aktuelle produktene.

2. Sørg for at du har opprettet en bruker og er logget inn. Det kan du kontrollsjekke ved at å trykke på "min konto". Dersom det står "logg inn" der, må du logge inn/registrere bruker. Å melde deg på nyhetsbrevet er ikke det samme som å opprette bruker. Du kan opprette bruker via denne linken

Har du gjort alt over og ingenting tilsier at rabatten ikke skal fungere, men likevel ikke får lagt til rabatten? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg så godt vi kan!

 

Hvordan går jeg frem hvis jeg har bestilt med faktura, men vil bytte varen?

Det er ikke mulig for oss å endre eller trekke en faktura, da den behandles av et eksternt firma. Dersom du vil returnere en vare du har bestilt med faktura er det derfor viktig at du betaler fakturaen i tide, for å unngå gebyrrt. Vi vil refundere beløpet igjen, så snart vi mottar varen(e).